vineri, 11 decembrie 2009

nu imi plac oamenii

nu imi plac oamenii care se uita insistent la tine iar ochii lor nu exprima nimic.

nu imi plac oamenii care se cred superiori doar pentru ca au in contul lor bancar cateva zerouri in plus fata de tine iar moneda este una europeana in loc de asta neaosa si autohtona a noastra.

nu imi plac oamenii care se plang continuu de cat de grea este viata asta si de cat de napastuiti sunt ei de soarta.

nu imi plac oamenii care nu viseaza si care sunt prea limitati si constransi in viata de zi cu zi.

nu imi plac oamenii care nu au o minima sclipire de inteligenta.

nu imi plac oamenii care se tem de ce va fi maine sau peste 20 de ani si uita sa mai traiasca asa zisa si minuscula clipa.

nu imi plac oamenii care nu au coloana vertebrala si care cand se apleaca nu dau cu nasul de asfalt iar daca dau se prefac ca nu simt nimic.

nu imi plac oamenii care cand sunt inconjurati de oameni, se simt singuri.

nu imi plac oamenii care exagereaza in precautii, economi, practici sau zgarciti.

nu imi plac oamenii care isi traiesc viata degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu