duminică, 22 noiembrie 2009

imi place sa traiesc

mie chiar imi place sa traiesc toata viata, in fiecare zi, asa cum e

cu toate problemele care vin, se uita la mine, eu ma uit la ele. si pleaca (ele pleaca frustrate ca nu au reusit nici de data asta)

imi place sa rad, sa plang, sa cant si sa dansez, sa ma prostesc si sa aud oamenii razand

imi place sa vad soarele in fiecare zi acolo, sus, pe cer cum ma anunta ca acea zi este un nou inceput. ador sa il vad cum apare asa impetuos si ironic, linistit si fara sa se planga de rutina, in fiecare zi a fiecarei saptamani a fiecarei luni a fiecarui an din viata mea. si a altora

imi place sa cad, sa ma ridic, sa ma sprijin sau nu, sa ii sprijin eu, sa cad si mai jos, sa ma ridic si mai sus

imi place sa ma opresc cateodata in loc, sa privesc inapoi, sa gandesc cum ar fi fost daca si cat de mult am gresit. sa stiu ca nu mai pot repara nimic si ca nu am invatat nimic. imi place ca pot sa sper doar ca nu (mi) se va mai intampla

imi place sa visez (cu ochii deschisi) la tot felul de nebunii mai mult sau mai putin absurde, lucruri care par imposibil de realizat dar care ma surprind extrem de placut atunci cand ajung sa fie

imi place sa citesc, sa stau, sa dorm, sa merg, sa lenevesc, sa ascult zumzetul ei. adica al vietii

imi place noaptea cand nu te mai vezi nici macar pe tine si nu ii mai vezi nici pe cei din jurul tau. tristi, tacuti, bucurosi sau doar adormiti

imi place sa sper ca si maine ma voi trezi simtind aceleasi lucruri. ca voi sta in picioare, ca voi merge mai departe, ca voi primi un sut in fund ca sa pot face doi pasi inainte, ca voi rade la fel de mult si ca voi privi la fel de increzator la ceea ce va fi

imi place ca le-am trait pe toate si abia astept sa mai traiesc inca pe atat. imi place sa nu stiu ce se va mai intampla si sa fiu tot timpul nepregatita in fata lor, a bucuriilor sau a necazurilor, whatever will there be

imi place sa depind de altii si in acelasi timp sa ma cred libera si independenta. imi place sa exist pentru ei si ei sa existe pentru mine

imi place sa pun punct sau sa continui. sa pun semnul intrebarii. sa ma indoiesc. sa ma incred. sa nu ma invat minte niciodata.

mie chiar imi place sa traiesc toata viata, in fiecare zi, asa cum e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu