luni, 9 noiembrie 2009

Clisee, proverbe sau alte d-astea (I)

... de prost gust sau fara sens sau care sunt doar stupide de-a dreptul. Si pe care le mai folosesc si eu cateodata, la naiba!

  • si tacerea e un raspuns - pai si daca eu sunt mai inceata, ce sa fac? Pur si simplu, sunt mai proasta, gandesc mai lent, acuma na ce sa fac... defilam fiecare cu ce are. Poate imi ia mai mult pana gandesc si intre timp, tac; ca sa nu vorbesc prostii. Asta nu se pune?
  • banii nu aduc fericirea (si continuarea, si mai stupida "doar o intretin" sau "dar cantitatea lor, da" sau ceva similar oricum) - hai pe bune? ce n-as da sa avem toti sansa sa spunem asta. Eh, cum mi-ar sta mie acuma intr-un apartament de lux undeva intr-un hotel de 7 stele, pe nu stiu ce plaja exotica intr-un bungalow d-ala super luxos sau facand shopping prin galeriile lafayette? Foarte nefericita as fi... recunosc...
  • prost sa fi, noroc sa ai - tata, daca esti prost, esti prost si prost ramai; de unde pana unde mai esti tu in stare sa mai intelegi ca mai ai si noroc. Pe bune, cand esti prost nici norocul nu mai esti in stare sa il vezi, sa il apreciezi sau sau il recunosti.
  • aschia nu sare departe de trunchi - cea mai ieftina scuza posibila; ba mai mult, mai dam vina si pe altii pentru incapacitatile noastre si chiar mult mai mult, prin semnificatia sa, chiar pe parintii nostri. Asta chiar e de prost gust. Daca e de bine, atunci e bine.
  • dragostea trece prin stomac - just BLEAH! (de fapt adaug eu continuarea, si pe unde iese???)
  • dragostea e oarba - e oarba pe dracu, le vezi pe toate si bune si rele. Ca te prefaci ca nu le vezi, e cu totul altceva.
  • cine se scoala de dimineata, departe ajunge si buturuga mica rastoarna, carul mare - astea le-am auzit odata si mi-au placut la nebunie mixate, adica cine se scoala de dimineata, rastoarna carul mare si buturuga mica, departe ajunge. Nu le mai comentez. Sunt mult prea misto asa, combinate.
Cam atat pentru moment ca nu mai imi amintesc altele; d-aia am si indexat cu (I) caci sper sa vina si (II) si (III) etc.

de final

  • behind every great man, stands a great woman (Cu asta sunt de acord HA!HA!HA!) - dar nu as vrea sa ma intreb who stands behind the great woman.
Aaaaa... am uitat de cacofonii - frate, ce aveti voi cu cacofoniile? ca sunt doar doua cuvinte alaturate si atat. Ca se intampla sa aminteasca de un un lucru mai intim el prin definitia lui, acuma ce sa facem? Dar pe bune, sunt de-a dreptul enervante cacofoniile astea. Si este si mai enervant cand spui cu virgula sau sa te chinui sa gasesti sinonime sau replacement-uri doar ca sa eviti o cacofonie - "vrea sa zica virgula ca..." "ca virgula cand am fost eu acolo... "
Stupide conventii! Uiti si ce vrei sa spui pana eviti cacofonia!

Punct. Ca cred ca m-am pierdut in detalii :)

2 comentarii:

  1. Ba, Dragostea-i oarba! Am vazut eu o poza cu un melc si o rola de scotch(as in scoci).

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    in sfarsit am inteles si eu de ce ma intrebai cum se scrie scoci.

    RăspundețiȘtergere