duminică, 28 februarie 2010

there and back again

Asadar, ulciorul a mers de mai multe ori la apa... Eu insistam cu acel japonez haios si pedant desi deja ma inebunea. Este atat de calm pentru viata noastra nebuna si agitata ca aproape te intrebi daca el traieste in acelasi timp si spatiu cu noi. Si ca sa il copiez si eu asa un pic, am lasat lucrurile sa se intample foarte incet si derularea timpilor sa fie lentamente. E adevarat ca am cam exagerat. Parca a trecut cam mult.

Oricum, sa revin si sa continui cu japonezul meu haios si pedant.

Am citit cam tot ce imi propusesem. Mai putin cartile ratacite.
Sa va spun de sanatoriu. Asta este din Padurea norvegiana. Acolo nu prea stau lucrurile in nici un fel si fiecare este the owner of his world. A different one for each one. A broken one. M-am tot gandit la acest loc mai ales de cand am aflat ca padurea norvegiana se petrece (si) intr-un sanatoriu japonez. Trist. Este foarte trist.
Ea, the girl, pleaca. Se pare ca e motto-ul cartilor. Ea pleaca. Pur si simplu. Fara sa anunte. Fara sa sa spuna unde. Atat... pleaca. De data asta, a plecat la sanatoriu. In Iubita mea, Sputnik a plecat in Grecia, pe o insula. Parca suna mai bine aici. Dar tot pleaca.
In fine, atmosfera este una deprimanta (ca peste tot, de altfel) - singuratate multa, iubiri imposibile sau neimplinite, relatii in doi care se implinesc in trei, sinucideri multe si tinere. Nu il mai recomand daca vrei sa nu o iei razna.

Ce apare fix in toate trei:
- personaje cu nume de culori sau plante
- fantana
- sexul de nevoie (celalalt nu se intampla sau se intampla partial)
- disparitia EI
- orice ar fi si oricat de tragica este situatia, mancam - de preferat, sa gatim sanatos
- EL o asteapta sau o cauta mai mereu pe EA

Trecand atata timp de cand m-am despartit de japonezul meu haios si pedant, am mai uitat din ele. Iubita mea, Sputnik era de fapt iubita ei. A ei care era iubita lui. Primul paragraf din prima pagina spune tot. Incepe cu sfarsitul. E dragut si imi pare rau ca nu il am la indemana sa il pun aici. Maybe next time.

Acuma sunt in cautarea altei victime. Cu alte cuvinte, nu am mai citit nimic si nici nu intentionez. For the moment, astept sa mi se puna pata pe vreunul sau pe vreuna.

Punct.

P.S. Mi-a luat 2 luni sa public acest post. Deci chiar ma misc lentamente. Pentru posteritate, el de fapt a fost terminat pe 13 aprilie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu